|| BOYS ||



facebook

twitter

fanfiction

tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; TITLE; ♥‿♥Jodoh itu AturanNya ♥‿♥
Sunday 16 June 2013 | 05:07 | 0 Like purple like me


 awak ,  maafkan saya sebab dah kurang beri pehatian pada awak , maaf kan saya dah jarang abik tahu tentang awak , mukin hati ini sudah beku , mukin juga hati ini semakin jauh dari awak :( Awak biarlah saya macam nie , allah lebih tahu ape saja yang akan terjadi , hanya allah yang tahu perasaan saya pada awak , saya doakan awak akan bahagia dan terus bahagia , walaupun tampa diri saya .Awak saya mintak maaf sekali lagi maafkan saya kerana jauhkan diri saya dari awak , semoga saya dan awak menemui cinta sejati , Cinta yang menuju kejalan allah , cinta kekal abadi , cinta pada yang maha esa :) Terima kasih sebab abik berat tentang saya selama nie dan terima kasih awak sudi mengisi  kekosongan dalam hati saya , saya nak bila saya pergi nanti awak jadi orang pertama yang duduk disisi saya dan menyedekahkan surah yassin buat saya saya sayang kan awak dunia akhirat , saya doa kan yang terbaik untuk awak sampai bila2  , jaga diri awak baik2  bye ......◕‿◕ 



Old post | New post