|| BOYS ||



facebook

twitter

fanfiction

tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; A True Friend :)
Thursday 27 June 2013 | 02:50 | 0 Like purple like me
Hai guyss :) kali ni kimi nak post tentang kawan kimi , yew lha ,
asyik cerita pasal kimi jehh,, boring juga kan ? . hehe XD nak kenal dengan kawan sejati kimi ? Nak tahuu siapa ? haha .. Jom baca  :)

#seriusly kimi jelaous sangat/2 tengok gambar nihh .. ishhh :3


See that ~ haaaa , nhe lha gemokk kimi :p Nama dye Nurul Fazrina bt Isa . Comel
kan dye ? ehhh mestilah lha ,, tengok lha kawan siapa kan .. *kenyik mata , kimi suke bila ajak
dye bawak bergurau .. Dye suke buat lawak . *ehh yeke ?> < , dye sporting tau , tapi kalau dye 
mengamuk or marah kepee .. jangan kacau dye .. tak pasal/2 kena maki free dari dye .. :P
dye nihh panas baran sikid XD .. Ehhh lupe , kimi suke panggil dye gemokk :) nama yang comel ,
kekadang kimi suke panggil dye KakTon  , hee XD nak kenal ngan dye ? Nak ngorat dye ?
ehh tak bole tak bole.. Nanti pakwe dye marah .. :) .. Kalau rasa nak  
merasa tapak kaki bf dye tuhh cubalha kenal/2 ngn dye .. hehe.. Nana nhe suke buat kimi
jealous tauu .. yew lha ,, dye dengan buncit dye tuh sweet nye ,, alahai  *konon* kekadang bole 
gila kimi layan dye sorang tau ... hihii

Hah ! Nampak budak tuh ? Nama dye Mohammad Daniel Haqimi bin Ozaimi .
nama diberi oleh kimi pendek : ) * ehh, dye memang pendek pon ..
comel lagi tau  :P .. dye suke membebel kt kimi tau ..
even telinga nhe dah tak mampu nak dengar membebel dye  . kita layan je lha .. xD .. Dye juga 
selalu bgi kimi semangat bila kimi ade masalah or time kimi lemah :) dye neh suka paksa 
orang tau x) hehek .. dye nih bole lha macam Nana  , Pemarah sikid :) * sorry 0,o . Dye
paling tak suke bila ada orang tuh suruh buat benda yang dye bencii -,- .. nanti mulalha dye buat muke
come dye tuhh  , pastu marah orang macam budak kecik  , comel je. hehehehe :) Nak
ngurat dye ? bolee ,, mehh biar kimi tolong ushakan dye , hehhe xD

Nampak girl tuhhh 0.o hah ,, Nama dye Nurul Fatin Afiqah bt Idris ..  * betul ke ejaan nama tuh , 0.o 
. hee dye kawan kimi .. Ehhh dye nihh baik lha juga ,, tak sombong,
kekadang dye suke buat lawak  *yeyek aje ..  dye nihh Single tau ,,
Heyy ,, , Boys !! minat dengan dye ? mehh kimi tolong ushakan,, free jehh ,, hehhehe xD

Sekarang baru aku tahu siapa Sahabat Sejati aku .. Dieorang datang time aku senang dan susah . 
Just aku jeh tak nampak semua tuhh ,, Sorry :'( .. Dieorang tetap paham aku even aku tak bgi :'(
hee ~MeLoveYouuuu :*

satu jehh kimi mintak ,, Jangan rampas dieorang dari kimi k .. Kimi sayang dieorang sangat/2 
nak ambik jugakk ,,  mehh jumpa kimi ,,  *asah parang  :3 . hanya dieorang jeh yang kimi ada
sekarang , hanya dieorang jew faham kimi :) Korang ?  Jangan jauhkan diri korang dari aku ehh
, Aku Sayang Korang Sensangat .. korang lha inspirasi aku :'(  Kekal lah bersama aku time aku susah 
dan juga senang  .. *kesat air mata  .. Heee xD  .. Sayang kau orang Ketat/2 ..

p/s :  sorry ehh , kalau termerapu ke hape ..  salah eje name kee :)  Maklumlah excited sangat ,
sampai tulis tungang terbalik , heee xD .. harap maafku dipinta :)







Old post